Blogger de üst menü nasıl yapılır?


Blogger sayfasında üst menü oluşturmak için,öncelikle etiketleme yapmamız gerekiyor.
Ben üst menüye BLOGGER TASARIMI adında bir üst link koymak istiyorum.Siz bu örnekden yola çıkarak üst menüye link koymayı geliştirebilirsiniz.
Anasayfam başlangıçta böyle idi



1.ADIM: Etiketleme:
Yaptığınız yayınların olduğu sayfaya gelin.



  • Önce etiketlemek istediğimiz yayını seçiyoruz.
  • Yukarıdaki resimde gösterilen sekmeden,yeni etiket tıklıyoruz
  • Yeni etiket için bir isim verelim,ben blogger ismini verdim
2.ADIM: Etiketimizin linkini çağırma:



Bu etikete tıklayarak linkimizin açılmasını sağlayalım
açılan linki kopyala

3.ADIM: Gadget ekle yeni sayfa oluştur:

Yerleşim sekmesine gelerek

Sonra


Sonra

Sonra

4.ADIM: Gadget Sürükle bırak:


Sayfamızın üstüne menü eklendi

Son olarak yaptığımız  etiketlemelerin görünmesini istemiyorsak:

BUKADAR
Son durum:

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.