Eski Laptopunuzu Hızlandırma yolları -- SSD hdd farkını görün

Laptopumu alalı yaklaşık sekiz sene oldu. Lenova G500  4 GB Ram ve 500 GB Hdd var.Ekran kartı 2GB

Zamanla bilgisayarda ağır oyunlarda yavaşlamalar oluyor donmalar oluyordu.İnternetten araştırma yapmam sonucu Laptop'un RAM ve ssd hdd bilgisayarda bariz hızlanma yapacağı yorumlarını okudum.

4 GB RAM sipariş ettim Youtube den Lenova G500 RAM değiştirme videosundan RAM değşimini yaptım.

Laptopumda hdd (harddisk) var,onu ssd harddiske çevirince bariz hızlanma olacak ,

ancak şuanki 500 gb hdd diskim var ,yuvadan onu çıkarıp ssd taksam .500gb hdd boşa çıkacak (ssd pahalı ancak 120 gb alabilirim).

Araştırmalarım sonucu bilgisayarın cd yuvasına boşa çıkmış hdd'nin takılabileceğini öğrendim.

Bunun nasıl yapılacağına dair,sağolsun paylaşımcı arkadaşlar videosunu çekmiş.

O videoya göre cd yuvasını çıkardım.Aldığım aparatla hddd yi taktım.

Sistemi açtım.Bilgisayar öyle hızlı açıldı ki bu kadar hızlanacağını tahmin etmiyordum.

Sizlere o aratın linkini atacağım.videosununda linkini atacağım.

İnanın bu işi yapmak için çok bişey bilmenize gerek yok.

4 vida söküp işi hallediyorsunuz.

Bilgisayar eskidi artık çöpe atalım yenisine bakalım derken bir kez daha düşünün.


Ürün bu içerideki boşluğa hdd takıyorsunuz.

CD yuvasına bu aparatı takıyorsunuz.

yaklaşık 50 TL civarı bu aparat.

Bilgisayarın marka ve modeline göre almanızı tavsiye ediyorum yoksa sistem tanımıyor


Takılışının ayrıntılı videosu:

2. harddiski Hdd caddy ile Laptopa Taktık (Lenovo g500)



Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.