Telefonun şarj tutmama sorunu çözümü ve Şarj etmeme sorunu çözümü

Normalde aksam yatarken telefonumu şarja takarım gün içinde akşam 19.00 ile 20.00 gibi şarj yüzdem %10'lara kada düşer.
Artık bu durum öğleden sonra şarj bitmesine kadar değişti.
Dün akşam telefonumu şarja taktım,hiçbir tepki yok.Sanki telefona şarj kablosu takılmamış gibi bişey.
Az biraz elektrikten anlarım.Soket yerlerini inceledim,bir sıkıntı yok.Pil tırnaklarını hareket ettirince az biraz şarj oluyor kayboluyor.
Aklıma iletim soketlerinin oksitlenebileceği geldi ve bu fikirle batarya ile telefonun iletimini sağlayan tırnakları küçük tel fırça ile fırçaladım.Şarj cihazını taktım gayet iyi şarj ediyor.Neyse sonuç güzel gayet iyi şarj etti.
Entereasandır normalde gündüz öğleden sonraya %70 lere düşen batarya hala %80 lerde sanki batarya ömrü de uzadı.

Yani özetle pil ve cihazın elektrik iletimi olduğu tırnakları hafif zımpara ile parlatmak işe yarıyor benden söylemesi.



Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.