Donanım bulunamıyor veya bilinmeyen aygıt:sorun bildirdiğinden windows bu aygıtı durdurdu. (kod 43) hatası çözümü



Windows 7 kullanıyorum,USB cihazını taktım önceden çalışan cihazı bilgisayar bilinmeyen aygıt olarak görüyor.Driverlerini yükledim,sorun çözülmedi,sistem geri yükleme yaptım sorun çözülmedi,aygıtı kaldırdım,tekrar yükledim çözülmedi,bazı forum sitelerinde USB aygıtın USB girişlrinden elektriği az aldığından dolayı bu sorunun olduğunu öğrendim,bunun için Power değişmesi gerekirmiş,araştırmaya devam ettim,bazıları kasa içindeki tozdan statik elektriklenme olduğunu temizlersek geçeceğini söyledi onu da yaptım ama hala sorun düzelmedi.Aynı cihazı win8 yüklü bilgisayarıma taktım donanım çalışıyor herhangi bir sorun yok,ama win7 de sorun hala devam ediyor.Bir forumda başlat sekmesinden kodlama ayarları yapıyor prizden fişi çekiyor 5 dk sonra tekrar tak ,düzelir diyor onu da yaptım yine düzelmedi. Neticeye gelelim.Kasayı açtım bios pilini söktüm yaklaşık 5 dk kadar bekledim,geri takdım.Bios ekranı geldiğinde ayarlar olarak default seçtim windows açıldı ve sorun çözüldü...Ancak windows açılınca saat bios pili söküldüğü için önceki yıllara döndü saat ayarından güncelledim.Şuan herhangi bir sorunum yok cihaz çalışıyor.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.