Cep telefonu ile optik okuma programı (android program)


Zipgrade android optik okuyucu program

Öğretmenlerin öğrencilerine yaptığı testlerin okunması zaman açısından oldukça fazla oluyor.
Bir sınıfta 35 kişi olsa 4 sınıfa giren bir öğretmen için 35.4=140 tane sınav sonucunu okumak bayağı bir zaman ediyor.
       Ben sınav sorularını hazırlarken; programın optik cevap kağıdını sınav kağıdının sonuna resim olarak ekliyorum.
       Cevap anahtarını telefonumdaki programa giriyorum.Sınav bitiminde programı açarak her öğrencinin sınavını inanırmısınız hatasız 1-2 saniyede okuyorum.Ben böyle bir program görmedim.Hem hızlı,hem hatasız.Kesinlikle tavsiye ederim.


   Program detayları:
 Programın adı: zipgrade
Google playstore gir:
zipgrade yaz>>>ara>>>telefonuna kur

Programın kullanışı:Programı cep telefonundan aç,
Önce sınıf oluşturalım
Classes>>>>tıkla>>>New+class>>>class name:8E yazalım

Öğrenci ekleyelim
Students>>>tıkla>>>new+Student>>>

 First name: öğrenci adı
Last name:soyadı
Zipgrade ID:Öğrenci no olarak giriyoruz!!(kağıtlarda öğrenci no ile eşleşmesi için)
External ID:       (boş bırakın)
Calseses (Hangi sınıfta ise ona tik koyuluyor)

Kaydet diyerek öğrenciyi ekledik

Sınav ekleyelim:
Quizzes>>>>NewQuiz>>50 Questions seç (Burada 20 Questions seçeneği de var ama,öğrenci numarasını görüp,öğrenciyle eşleştiren 50 soruluk olduğu için seçtik)

Sağ üst kısımda seçme sekmesi var oradan tıkladığımız zaman Edit Quiz seçeneği var onu seç
Karşımıza gelen ekranda Quiz name:sınav adı        Class:(Edit)(sınıf seç)
 kaydet.

Artık öğrencimize göre sınav kağıdı okuyabiliriz.

aşağıdaki optiği kullanarak okutabilirsiniz.



Bu program indirildiğinde 100kağıda kadar demo olarak çalışıyor.
Programın 1 yıllık  fiyatı yaklaşık 20 TL ben aldım 1 yıldır kullanıyorum
Satın alma işlemi
Telefondan programı açtığınızda Cloud  butonundan
gerçekleşiyor.
Ayrıca bu program tüm verilerini internet bağlı olduğunda yedekliyor.
Tüm bu sınıf ,öğrenci oluşturmaları web sitesi üzerindende yapabilirsiniz.

web adresi:  https://www.zipgrade.com/


7 yorum:

  1. geniş içerik için:
    www.ortaokulmatematik.gen.tr

    YanıtlaSil
  2. Daha iyisini turkler yapmis:

    https://bebyaz.com/examreader/index_tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım da daha iyi değil. Hatalar var. Kullanıcı az. Lüzumsuz yorum yapıp milletin zamanını çalmayın

      Sil
  3. Akıllı tarama sistemini tavsiye ederim. Sistemin içinde her dersten konu değerlendirme testleri ve denemeler mevcut. Sistem detaylı analiz imkanı sunuyor. Ayrıca okutmuş olduğunuz sınavlarınızın sonuçlarını velileriniz de aynı anda görebiliyor. www.atsis.net

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, sınıf bazında analiz çıktısını nasıl alıyoruz acaba?

    YanıtlaSil
  5. Ben Exam Reader kullanıyorum. Hem yerli uygulama. Gerçekten güzel. Benim ve arkadaşlarımın telefonunda sorunsuz çalışıyor. İlk başlarda hatalar vardı, doğru fakat son gelen güncellemeler ile süper çalışıyor. Fiyatı da çok makul. Yıllık sınırsız kullanım 23 TL. Her eğitimcinin elinin altında olması gereken bir android uygulaması.

    YanıtlaSil
  6. Arkadaslar masaustu uygulamasi icin bir de asagidaki linkteki programi deneyin ucretsiz
    http://www.egitimhane.com/optik-form-okuma-programi-d247504.html

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.